søndag 30. mars 2008

40-års jubilant


Har laget dette kortet til ei arbeidskolega som fyller 40-år i dag. Tradisjonen tro har vi samlet inn penger og overrakt gave til jubilanten. Fikk endelig brukt disse sirkel/bord disene fra QC Revolution. De var jo kjempekjekke å bruke, fikk så mange former ut av ett trykk. Ellers gratulasjonsstempel fra Aud-Design. Jentestemplet synes jeg er skikkelig herligt, har det desverre ikke selv.

Nå har jeg begynt nedtelling til weekend tur til Roma, vi reiser sammen med 4 andre vennepar nå til helgen. Det blir skikkelig kjekt!

7 kommentarer:

lenislenis sa...

Vilket härligt kort! Kanonfint! Gillar färgvalet o kombinationen.

ANGELO sa...

Nydelig! Herlige farger. Du gjør det hele så flott. Det er ikke alt for mye på det, om du skjønner :)

Jeg har en overraskelse til deg; en pris! Kikk i bloggen min :)

Kos deg!

Unni sa...

Nyyyydelig kort, God tur:)
Unni

Beata Ewa sa...

Ennå et nydelig kort fra deg!!!Flott fargekombinasjon!

Ønsker dere en skikkelig god tur!!! Kos dere masse!!!

Nina I Carlsen sa...

Så nydelig det var Gunn Marit!!!

Ønsker dere en god tur! Hørtes skikkelig herlig ut!! Har du plass til lille meg i kofferten;) Kos dere masse!!!!

Klem Nina

Inger Marie sa...

Nydelig kort, du er bare så flink altså..
Kos deg masse i Roma :)

God tur!!

Klem

Sian sa...

I love this.