torsdag 6. november 2008

Debut på utenlandsk ATC-forum

Etter mye om og men ble det tur til Palermo på oss sist helg. Det var skikkelig herlig med flott vær, sol og 26 grader, mye god mat og drikke. Skikkelig italiensk by.. Nå er de to minste syk, men da er iallefall alle sammen hatt det denne gangen, så nå blir det vel snart bedring tenker jeg..

Jeg har tidligere i sommer meldt meg inn i ATC forumet ATCforAll, og har etter en litt treg start endelig fått meldt meg på to swapper.

Den ene har tema Encaustic Art, og til den har jeg laget disse to ATC seriene: Bakgrunnen er laget med Encaustic Art, bildene fra Lisas Altered Art.





Den andre swappen hadde tema just add those wings, og her har jeg laget bakgrunnen ved hjelp av alkoholblekk og acetat. Bildene er fra Lisas Altered Art.


4 kommentarer:

Hanne sa...

Så fine ATC,er. Du bruker så mange spennende teknikker. Dette var bare så flott!

Anonym sa...

Hei Gunn Marit!
Å - så flott at dere fikk reist på tur!! Håper dere hadde det fint!
Nydelige ATC-er ble det også!!
Ha en fin fin helg.
Klem - Maria:-)

Flippinpest sa...

I love the winter ATCs the colours are fabulous. Great blog

Ingvild Bolme sa...

Du lager så mange nydelige kort Gunn Marit, og du er en mester på flotte bakgrunner!

Ønsker deg en super dag og lykke til med både oppussing og flytting av scrapperom! ;-)