søndag 8. august 2010

Kamille-collage kort!



I sommer har jeg vært på Møre på ferie, og fikk laget kort sammen med min søster og Synnøve. Jeg utfordert meg selv til å lage rene collage kort basert på kun bilder som jeg klippet ut av Kamille-blad. Litt morsomt å bruke bilder som jeg vanligvis ikke bruker, det blir jo fort til at man bruker "favoritt" tingene sine når man sitter hjemme på sitt eget hobby rom :)4 collagekort ble resultatet, pluss 15 ATC er som jeg skal bruke til en sommerswapp jeg skal være med på.





I sommer har jeg vært på Møre på ferie, og fikk laget kort sammen med min søster og Synnøve. Jeg utfordert meg selv til å lage rene collagekort basert på kun bilder som jeg klippet ut av Kamille-blad. Litt morsomt å bruke bilder som jeg vanligvis ikke bruker, det blir jo fort til at man bruker "favoritt" tingene sine når man sitter hjemme på sitt eget hobby rom :)4 collagekort ble resultatet, pluss 15 ATC er som jeg blant annet skal bruke til en sommerswapp jeg skal være med på.

Ingen kommentarer: