fredag 7. mars 2008

Brødre for livet


Det bruker vi å si til våre gutter når de krangler som værst. Husk at dere er brødre for livet. Heldigvis så er de som oftest veldig gode venner. Denne bildeserien ble tatt for noen år siden da de to eldste var 4 og 3 år. Tord prøver å få gitt Snorre et kyss, men han kjemper i mot! Det endet i en god klem tilslutt!

Dette er min aller første LO som jeg laget nå i februar. Hadde egentlig bestemt meg for å IKKE begynne å scrappe, men nå er det vist gjort. Og jeg liker det. Dette utfordrer kreativiteten på en litt annen måte enn når man lager kort, både det å jobbe med bilde, og på en så stor flate.

En av grunnen til at jeg har prøvd å unngå å begynne å scrappe er at jeg har sett for meg at jeg må lage et album hver til guttene. Og at jeg alltid kom til å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk laget noen ferdig. Men etter et lite tips fra Elsi i fjor høst, nemlig å scrappe et album til meg selv, så har det løsnet litt. Nå bare gleder jeg meg til å scrappe de bildene jeg vil. Skal melde meg på kurs hos Ingvild også. Blir veldig inspirert av å ha så mange flinke scrappere rundt meg hos Hobbyscrap.no!!

Ingen kommentarer: