mandag 19. januar 2009

Awarder

Jeg har motatt en rekke awarder fra mange men har aldri hatt tid til å sette meg ned og følge de opp! I dag er jeg hjemme med syke barn, så jeg benytter anledningen til å samle de jeg har fått i ett innlegg. Tuusen takk til alle som har gitt meg awarder, det setter jeg stor pris på!!

Det er så sinnsykt mange kreative og dyktige stemplere som betyr så utrolig mye for meg. De fleste av dere har sikkert fått alle awardene fra før, men her kommer de fra meg også. Så da vil jeg gi alle awardene i dette innlegget til følgende kreative og koselige damer som er til stor inpirasjon for meg!!

Beata
Hanne
Solveig
Marianne
Louise
Siv Linda
Anne

Denne awarden har jeg fått av Benedicte, og Joanna: Tusen takk!!



The award is called 'The Marie Antoinette' a Real Person, a Real Award.


The rules are:
1. Link to the person who gave you the award
2. Nominate 7 more persons
3. Link the nominees and let them know about this award
4. Post the award on your blog

Jeg har fått denne awarden fra Kristin/Angelo, tuusen takk!!



The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to.

My five things I'm addicted to:
Cardmaking, Chocolate, StazOn, DistressInk, and Gluedots!!

Denne har jeg fått fra Anne, og fra Gro og Trine. Tuusen takk til alle dere!!





Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er
ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse. Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.
Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres".

5 kommentarer:

Hanne sa...

Tusen, tusen takk Gunn Marit! Kjempekoselig!!!!!

Så gøy at du ble DT-medlem! Veldig, veldig gøy!!!

God klem Hanne

Sivic sa...

Tusen takk, Gunn Marit !!
Alltid kjekt med awarder : )
Selv om jeg ikke alltid er like flink til å følge dem opp......, så setter jeg stor pris på dem!!
Ha en fin dag videre, og god bedring til de syke.

Joanna sa...

Hei Hei :)

Det ligger også noen på bloggen min og venter på deg ;)

Klem Joanna

Marianne sa...

Tusen, tusen takk Gunn Marit !! Setter veldig stor pris på dette fra deg, og skal prøve å få gjort noe med det snart... Sliter litt med andre utfordringer nå om dagen :-)...
God bedring til de små. Håper du klarer å holde deg frisk selv!!

Klem, Marianne

Beata Ewa sa...

Tusen takk for awarden - så gøy ( selv om, akkurat som Siv Linda, er jeg ikke flink til å følge de opp ;-))

Og gratulerer så mye (igjen, men denne gangen offisielt :-)) som DT hos Art Pieces!

Klem, Beata