mandag 7. januar 2008

Bloggdeby: Da hopper jeg i det!



Ja da har vist jeg også tatt steget ut og opprettet meg en blogg. Målsetningen min er å legge ut litt av det jeg lager av kort. Har også nyttårsforsett for 2008 å begynne å scrappe, så kanskje kommer det noen LO'er også etterhvert.



Starter med bursdagskortet som jeg laget til Elsi's 40 årsdag, som hun fikk ovelevert nå på stempeltreff i Stavanger i helgen. Her har jeg fargelagt med fargeblyanter fra Nille, Sansodor og stubber, driver å trener meg på denne fargeleggingsteknikken. Synes det passet godt å debutere med dette kortet siden denne alve-jenten også hopper i det!


Skal legge ut mere av det jeg fikk laget på lørdagen etter hvert som jeg får scannet det inn. Det ble et skikkelig supert treff med 30 kjempekoselige og utrolig flinke stempeldamer. Skikkelig sosialt og inspirerende.


Jeg kunne ikke være med på stempeltreffet på søndagen, for da skulle vi feire 5-årsdagen til Tord, og feiring ble det tilgangs! 3 selskap i løpet av en dag, venneselskap til frokost, så barnehagekompiser og til slutt familieselskap. Rimelig heftig dag, var helt slips om kvelden, men velykket må mna vel si at det var!



1 kommentar:

Beata Ewa sa...

Hei og gratulerer som blogger, Gunn Marit!! Den ble skikkelig flott!!
Gleder med til å følge med her og se alt det flotte du lager!!

Fikk gleden av å skrive den første kommentaren i bloggen din - kult :-)

Klem fra Beata