onsdag 23. januar 2008

Kort til en ung jubilant


Da har jeg laget et kort til ei på jobben som fyller 30 år neste uke. Vi har som tradisjon å samle inn penger og kjøpe gave til de som har "runddag". Koselig å bli gjort litt stas på av kollegaer også.

Har stemplet med ulike brunfarger en Collage med diverse stempler fra TimHoltz og Paperbag studio. Collagen er så svampet med de fargerike StazOn putene! Jenta er embosset med svart på eget ark og svampet med de samme StazOn fargene. Detaljer er klippet ut og limt opppå collagen.

4 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei Gunn Marit :)
Fant bloggen din gjennom Beata Ewa´s blogg.
Så gøy at du og har fått deg blogg.
Knall stilig bursdagskort og ellers er det utrolig mange nydlige kort i bloggen din.

Ha en fin onsdags kveld!!

Klem fra Inger Marie

PS!! Linker til siden din jeg :0)

Gunn Marit sa...

Hei Inger Marie, så kjekt at du fant veien til bloggen min! Bare koselig hvis du vil linke til meg. Må ta meg en tur innom din blogg jeg, der vet jeg det er mye lekkert!

Åshild sa...

Jeg oppdaget også nettopp bloggen din :) Så morsomt! Og du vet jeg er glad i kortene dine! Fargebruken din er helt knall!

Klem

RAGNHILD sa...

Heisann, no prøvar eg å vere ein blogger eg og. Masse fine kort her søs.Du er flink. Klem frå Ragnhild