tirsdag 29. juli 2008

Herlig sommer, tropevarme og litt encuastic art





Den siste uken her på Jæren og i store deler av Norge har vært perfekt med nydelig sommervær og tropevarme tendenser. Over 30 grader og det er har vært herlig å bare være hjemme og slappe av i varmen. Vi er jo så heldige å verdens fineste sand strender rett i vår kommune, så det var kjekt å kunne avkjøle seg på Bore stranden denne uken!

Her er de forsøkene jeg hadde med Encaustic Art mens jeg var på Eide tidligere i sommer. Har kjøpt meg stylus tool, noe som gjorde det lettere å lage detlajer i forsøkene mine på å lage noe som ligner naturlandskap! Får prøve til litt senere når temperaturen har sunket litt. Har ikke blitt så mye hobbiering nå i sommerferien!

For de som lurer: Jeg har kjøpt startsettet i Encaustic Art hos Tromsø Hobbysenter, også kjøpte jeg styluspenen og ekstra utstyr etterpå direkte fra Encaustic Art. Anbefaler de på det sterkeste, tok bare et par dager fra jeg bestilte til jeg hadde det hjemme i postkassen!

Ha en fortsatt fin ferie alle sammen!

6 kommentarer:

Sivic sa...

Så flotte de ble !!

Karen sa...

Dette var jo utrolig flott!! Kunstmaler også du!!:)

Solveig sa...

Stilige!!

Ha ei fin helg!

Marianne sa...

det ser så latterlig nkelt ut alt du gjør og så blir det SÅÅÅÅ fint...
Fr satse på en ny hyttetut med opplæring tror jeg. Kunne det være noe eller ???

Kirsten Aune sa...

Så utrolig flott, Gunn Marit!! Du er helt rå på alt av teknikker du. Du mestrer alt! Jeg er kjempeimponert!!

Jeg ønsker deg fortsatt mange fine sommerdager. :)

Klem fra Kirsten

Inger Marie sa...

Så stilig du er bare så utrolig kreativ

God klem fra Inger Marie