torsdag 3. juli 2008

Publiserte kort: Kortutfordringen i Ett Trykk



Da var snart min første ferie uke ferdig, sitter her og svetter i varmen, er jo rundt 30 grader. En veldig fin tilvenning til Tyrkia og 40 grader om 2 dager :)

Vi har vært en liten uke på Eide hos foreldrene mine og kost oss. Fikk prøvd meg litt mere på encaustic art sammen med søsteren min, skal legge ut resultatet når jeg er tilbake fra ferie...Nå er det ny pakkeøkt på gang :)

Her er to kort som jeg ble utfordret til å lage til juninummeret av Ett Trykk. Fikk tilsendt et stempel som jeg skulle lage to kort av, og her er mine bidrag:)

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen!!

4 kommentarer:

Sian sa...

Brilliant! I love both of these.

Karen sa...

Nydelig! Ikke rart at de vil ha deg i bladet, du er et supertalent!

Sivic sa...

Kjempefine kort som ble publisert i et trykk!!
Har nå lagt deg til i den nokså nye bloggen min, håper det er greit?
Håper dere har kost dere i Tyrkia og ha en fortsatt fin sommer videre : )
Klem fra Siv Linda

Ingvild Bolme sa...

Lekre kort Gunn Marit, "du e flinke"! ;-) Fast innslag i Ett Trykk, og det er ikke rart!

Håper du har en fin ferie med familen din.

*klem*