onsdag 4. august 2010

Wonderful you!



Hei alle sammen, håper dere har hatt en flott sommer! Jeg har hatt noen flotte uker på Mørekysten sammen med venner og familie. Fikk feiret min søsters 40 års dag og til den anledningen laget jeg dette collage-kortet.

Har fått laget en del kort og ATC'er i løpet av sommerene og skal legge ut bilder av det jeg har laget framover :) Jeg har benyttet sommeren til å komme meg i orden igjen etter skilsmisse og er kjempefornøyd med alt jeg har fått gjort i huset de siste ukene. Kjenner itillegg at kreativiteten begynner å blomstre igjen noe som jeg tar som et godt tegn :)

På dette kortet har jeg brukt mange ulike media, hjertet er stanset ut av en Encaustic art bakgrunn som jeg har laget tidligere. Syntes de to små jentene var så søte og de minte meg om to små søstre/venninner noe som passet bra på dette kortet.

5 kommentarer:

Grete sa...

Kjempefint kort med mange fine innslag. Tenker nok Ragnhild ble glad for det.
Kjekt å høre at kreativiteten din er tilbake.

Solveig sa...

Knallstilig!!!
Så flott kreativitenen kommer tilbake!!!
Ha en fin dag!

Lin sa...

Flott kort i "Gunn Marit stil". Så kjekt at kreativiteten blomstrer igjen:)

Marianne sa...

Nydelig som alltid Gunn Marit !!
Kjekt at kreativiteten begynner å komme tilbake.... håper vi får til noe i sammen engang og

God helg,

Klem, Marianne

Turid sa...

Nydelig kort Gunn Marit!!
Kjekt å se at ting begynner å falle på plass for deg - og at kreativiteten kommer tilbake!!
Önsker deg en fin helg:)
Klemmer fra Turid